ثبت شرکت گردشگری در کرج

گردشگری به امور فعالیت هایی که در حیطه سفر و مسافرت باشد صورت می گیرد و از جمله این فعالیت ها : برنامه ریزی سفر ، مسافرت به مقصد دیگر ، اقامت بازگشت و.. از مورادی است که شامل می شود . به مورادی دیگری که می توان اشاره کرد با مسافرت به مقصد دیگر و اقدام به خرید و برقراری ارتباط با افراد دیگر از امورات دیگر گردشگری محسوب می شود .

باتوجه به عدم محدودیت و گستردگی مسافت های گردشگری و پیشروی تکنولوژی ، در عموم مردم بیشتر بیشتر رونق گرفته است . در نتیجه با ثبت اینگونه شرکت ها و ایجاد اعتماد و راهنمایی خوب برای گردشگران و مسافران می باشد . ثبت شرکت گردشگری در کرج همانند سایر شرکت ها در زمینه فعالیتی خود نیازمند گذراندن مراحل قانونی ثبت و ارائه مدارک متقاضی و دارا بودن شرایط ثبت الزامی می باشد . یک شرکت گردشگری در کرج با هدف ترویج و گسترش فرهنگ سفر و آشنایی با نقاط مختلف دنیا و نیز دیدن جاذبه های طبیعی و تاریخی وتوریستی فعالیت می کند .

شرایط ثبت شرکت گردشگری در کرج

  1. ملیت ایرانی.
  2. متدین به دین اسلام یا سایر مذاهب رسمی ثبت شده در قانون اساسی کشور.
  3. عدم سابقه قضایی و هر گونه اعتیاد.
  4. دارا بودن حداقل ۲۵ سال.
  5. دارای مدرک تحصیلی کارشناسی.
  6. ارائه کارت معافیت یا پایان خدمت برای داوطلبین مرد.
  7. عدم عضویت در سازمان های ضد انقلاب و نداشتن سو پیشینه همکاری با غیر قانونی.
  8. نداشتن شغل دیگر.
  9. ترجیحا مدرک تحصیلی را اخذ کرده باشد . مشغول به تحصیل نباشد .
  10. حداقل ۳ سال سابقه کار مفید مرتبط و تاییدیه پرداخت بیمه را داشته باشد.

شرایط اشخاص حقوقی داوطلب برای ثبت شرکت گردشگری در کرج

  1. ملیت ایرانی
  2. مرتبط بودن موضوع فعالیت شخص حقوقی با فعالیت های دفاتر خدمات گردشگری و مسافرتی

تبصره : باید توجه کرد در صورتی که پروانه متقاضی شخصیت حقیقی داشته باشد یک نفر را جهت مدیر فنی تعیین نمایند .در نتیجه شخصیت یک نفر به عنوان مدیر فنی و دیگری را مدیر عامل معین نمایند .
 

تبصره : باید به این موضوع توجه کرد فعالیت در زمینه مدیریت فنی، انتخاب اتباع خارجی ، الزامی است صلاحیت فنی و پروانه اشتغال را از سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری اخذ گردید ه باشد . 

مدارک لازم برای ثبت شرکت گردشگری در کرج

  1. اصل و فتوکپی مدرک تحصیلی را ارائه دهد .
  2. نسخه برابر اصل مدرک شناسایی.
  3. اصل و نسخه برابر اص کارت معافیت و پایان خدمت برای متقاضیان آقا.
  4. ارائه عکس 4*3 تمام رخ.
  5. برای اشخاص حقوقی ارائه اظهارنامه رسمی شرکت الزامی است.
  6. تحویل و ارائه مدارک مرتبط به سابقه کار و پرداخت بیمه.

مدارک فوق الذکر را به اداره ثبت شرکت ها ارسال کرده و الزامیاست مدارک کامل و بدون نقص باشد ، کارشناسان مربوطه اداره مدارک را بررسی کرده و نتیجه را تحت عنوان ابلاغیه به متقاضی اعلام می نمایند.

در هنگام تأسیس شرکت الزامی است آدرس فعالیت  را مشخص نمایند و ضمانت بانکی منوط به ارائه مبلغی به عنوان سپرده در بانک و ارائه گواهی تأییدیه بانکی به اداره مذکور . در نتیجه می توان اقدامات ثبت را انجام دهند .

ویژگی های مدیر فنی

انتخاب مدیر فنی الزامی است کلیه شرایط ثبت شرکت گردشگری در کرج را داشته باشد از موارد مهم : تسلط بر زبان انگلیسی و زبان های خارجی ، گواهی فارغ التحصیلی از آموزشگاه ها و مدارس حرفه ای جهت خدمات مرتبط ضروری می باشد .

آدرس مکان فعالیت

انتخاب مکان برای فعالیت می توان جهت تعیین کردن مکان سندمالکیت یا اجاره نامه که در ا« اأرس دقیق به همراه کدپستی و دارا بودن این مکان برای انجام فعالیت شرکت تعیین نمود و ارائه داد .
نکته: محل فعالیت شرکت باید دارای سندی اداری یا تجاری باشد و مساحتی مفید برای فعالیت داشته باشد.

ضمانت بانکی

ضمانت نامه بانکی به مبلغ پنج میلیون تومان در وجه سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی وگردشگری را در بانک به صورت سپرده قرار دهند . که بعد از تحویل واحد مالی رسید آن به این سازمان ها تحویل داده می شود.

مرجع صدور مجوز دفاتر

براساس قوانین توسعه صنعت ایرانگردی و جهانگردی ، از مسئولیت های وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی صدور و تمدید کلیه مجوز های تأسیس و گشایش دفاتر خدمات سیاحتی و زیارتی و تأسیسات ایرانگردی و جهانگردی و هم چنین لغو اینگونه فعالیت ها از امورات و و ارائه مجوز این سازمان می باشد .

بنابراین جهت ثبت شرکت گردشگری در کرج ارائه مجوز وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی الزامی می باشد .

مراحل ثبت شرکت گردشگری در کرج

برای کسب اطلاعات لازم در مورد فرآیند ثبت شرکت گردشگری در کرج می توانید با مشاوران و کارشناسان گروه ثبت پایش تماس بگیرید و از راهنمایی های مشاوران و کارشناسان خبره و کاردان ما بهره مند شوید.

از اینکه تنا انتهای مقاله ما را همراهی نمودید متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *